sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Megatärskyt 2.3.2016

1. Millaista oli esiintyminen ja asiakkaiden kohtaaminen?
- Monet esittelijät eivät edes alkaneet kertomaan tuotteistaan tai palveluistaan ennen kuin kysyttiin, mutta oli siellä muutamiakin jotka osasivat ottaa asiakkaan heti huomioon kuten 4H, Genelec ja Iisalmen Nuorison Tuki.

2. Millainen oli esittelypiste?
- Kaikkien näiden kolmen esittelypisteet olivat siistejä ja niissä oli monipuolisesti esitteitä sekä useampi esittelijä. Laitoin kuvat valitsemistani esittelypisteistä alas.

3. Miten käytännön järjestelyt oli toteutettu?
- Tapahtuma oli järjestetty hyvin, mutta olisi ollut parempi jos olisi ollu isompi tila, koska siellä oli niin paljon porukkaa

4. Miten tuotteita/palveluita esiteltiin?
- 4H pistettä esiteltiin hyvin ja siinä sai heti täyttää työhakemuksen, jos oli kiinnostunut. Iisalmen Nuorison Tuki -pisteen esittelijät olivat mukavia ja he kertoivat asiansa hyvin.

5. Mitä muuta toimintaa esittelypisteessä oli?
- Esittelypisteissä ei ollut oikein muuta toimintaa kuin lappujen täyttämistä. Esittelijät jakoivat karkkeja

6. Miten esittelijä havainnollisti ja opasti asioissa?
- Monet esittelijät antoivat vain esitteet ja sanoivat, että nettisivuilla on hakemus jos kiinnostaa

7. Mitä mieltä olit tapahtumasta kokonaisuudessaan? Saitko uusia kontakteja?
- Tapahtuman idea oli hyvä, mutta toteutus ei, koska siellä oli tosi ahistavaa olla ihmisryysiissä. Olisi ollut parempi jos siellä ei olisi kerralla ollut niin paljoa porukkaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti