1. Mihin seikkoihin kiinnität huomiota kun menet kauppaan tai liikkeeseen ensimmäisen keran?
- Näyteikkunat, järjestys/siisteys ja mainokset.
2. Millainen liike antaa hyvän vaikutelman?
- Helposti kuljettava, siisti, mainokset ja tarjoukset selkeästi esillä, siistit esillepanot ja selkeät opasteet.
3. Mihin kiinnität myyjissä tai henkilökunassa huomiota, kun menet asioimaan uuteen paikkaan?
- Tervehtiikö myyjä tai henkilökunta.
4. Mitä mieltä olet henkilökunnan yhtenäisestä pukeutumisesta?
- Yhtenäinen pukeutuminen on hyvä asia, koska sen avulla on helpompi erottaa myyjät asiakkaasta.
5. Mitkä asiat vaikuttavat myymälän ilmeeseen?
- Sisustus ja somistus.
6. Mitkä seikat tai elementit ovat erityisen vaikuttavia ja tärkeitä sinusta?
- Tärkeää on tehdä selväksi millainen myymälä/liike on eli mitä se myy.
7. Millaiset asiat luovat myymälässä tunnelmaa?
- Henkilökunnan asenne, sisustus esim. koristeet ja valot sekä siisteys.
8. Millaiset ovat hyvät kalusteet (millaisia ominaisuuksia niillä on)?
- Niiden tulisi olla yhtenäiset ja siistit.
9. Millaiset ovat hyvät hintamerkinnät ja minne ne tulisi sijoittaa?
- Hintamerkintöjen tulisi olla selkeitä ja niiden pitäisi näkyä selvästi. Alennus tuotteet olisi hyvä merkitä esim. punaisilla tarroilla.
10.Millaiset on hyvät opaskyltit ja minne ne tulisi sijoittaa?
- Opaskylttien pitäisi olla selkeitä ja ne pitäisi laittaa näkyville paikoille.
11. Millainen on hyvä mainonta myymälän sisäpuolella?
- Mainontaa ei saa olla hirveästi ja mainokset eivät saa olla kenenkään tiellä. Mainoksissa kannattaa panostaa tarjouksiin sekä uutuuksiin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti