tiistai 24. tammikuuta 2017

MAVI - Ulkomainonnan havannointitehtävä


  
A (Huomio)- Siististi aseteltu näyteikkuna hertättää huomiota ja kiinnostusta.
I (Mielenkiinto) - Laaja valikoima ja uutuuksien laittaminen näyteikkunaan herättää mielenkiintoa.
D (Ostopäätös/ -halu) - Mahdollisesti asiakas tekee ostopäätöksen alennuksien avulla.
A (Toiminta) - Alennusten avulla he yrittävät saada asiakkaat tulemaan ostamaan tuotteita.


A (Huomio) - Värimaailma herättää huomiota, koska se on hillitty ja siisti.
I (Mielenkiinto) - Mielenkiinnon herättää tuotteet ja niiden asettelu.
D (Ostopäätös/ -halu) - Siististi aseteltu näyteikkuna saa asiakkaille ostohalun.
A (Toiminta) -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti