tiistai 17. tammikuuta 2017

SÄKA - Analyysi

TEHTÄVÄ 1:

Käy tutkimassa Google Analyticsiä.


Tarkastele ensin yleiskatsausta, mitä siitä saat irti?


Paljonko aktiivisten asiakkaisen määrä on muuttunut, mikä muutoksiin on vaikuttanu?



Kertooko kohorttianalyysi sinulle mitä?



Asiakkaitten Geo -> kieli/sijainti.



Mitä sinulle kertoo Käyttäytyminen -> Uusi vs. palavaa analyysi?



Käyttäytyminen ->  Käyntitiheys ja paluu



Käyttäytyminen ->  Sitouttaminen



Teknologia -> Verkosto



Mobiili -> Yleiskatsaus



Vertailu -> Kanavat tee erilaisia määrityksiä ja tulkitse tuloksia

-  

Tutki Käyttäjäliikennettä (suomi) mitä sivut ovat ensinkatsottuja ja mihin he sitten menevät.
-  

TEHTÄVÄ 2: 

Analysoi kyselyyn saamasi vastaukset ja kirjoita niista raportti Blogiisi.
Laita tueksi Graafisia kaavioita.
Tee suunnitelma miten yrityksesi kauppaa ja/tai nettisivuja kehittäisit ensivuoden aikana.





- Asiakaskyselyyn osallistuneista 50% oli kuvannut verkkokauppaani hienoksi, 16,7% oli kuvannut yksinkertaiseksi ja loput 33,3% oli kuvannut sitä tyylikkääksi.


- Asiakaskyselyn perusteella verkkokauppani on helppokäyttöinen.


- Asiakaskyselyn perusteella muutamat ostaisivat verkkokaupasta uudelleen.

TEHTÄVÄ 3:

Tarkastele MyCashflow raportteja.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti