Käy tutkimassa Google Analyticsiä.
Tarkastele ensin yleiskatsausta, mitä siitä saat irti?
-
Paljonko aktiivisten asiakkaisen määrä on muuttunut, mikä muutoksiin on vaikuttanu?
-
Kertooko kohorttianalyysi sinulle mitä?
-
Asiakkaitten Geo -> kieli/sijainti.
-
Mitä sinulle kertoo Käyttäytyminen -> Uusi vs. palavaa analyysi?
-
Käyttäytyminen -> Käyntitiheys ja paluu
-
Käyttäytyminen -> Sitouttaminen
-
Teknologia -> Verkosto
-
Mobiili -> Yleiskatsaus
-
Vertailu -> Kanavat tee erilaisia määrityksiä ja tulkitse tuloksia
-
Tutki Käyttäjäliikennettä (suomi) mitä sivut ovat ensinkatsottuja ja mihin he sitten menevät.
-
TEHTÄVÄ 2:
Analysoi kyselyyn saamasi vastaukset ja kirjoita niista raportti Blogiisi.
Laita tueksi Graafisia kaavioita.
Tee suunnitelma miten yrityksesi kauppaa ja/tai nettisivuja kehittäisit ensivuoden aikana.
- Asiakaskyselyyn osallistuneista 50% oli kuvannut verkkokauppaani hienoksi, 16,7% oli kuvannut yksinkertaiseksi ja loput 33,3% oli kuvannut sitä tyylikkääksi.
- Asiakaskyselyn perusteella verkkokauppani on helppokäyttöinen.
- Asiakaskyselyn perusteella muutamat ostaisivat verkkokaupasta uudelleen.
TEHTÄVÄ 3:
Tarkastele MyCashflow raportteja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti